REKLAMA
Znaleziono 6897 wyników
Trwa budowa drogi ekspresowej S7 na odcinku Widoma - Kraków Nowa Huta [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa drogi ekspresowej S7 na odcinku Widoma - Kraków Nowa Huta [FILM]
Trwa budowa drogi ekspresowej S7 na odcinku węzeł Widoma - Kraków (węzeł Kraków Nowa Huta). Wykonawcą prac o wartości 1 545 681 714,00 zł jest konsorcjum firm Gülermak i Mosty Łódź.
PKP PLK przebudowało perony na kolejnych 14 stacjach i przystankach w woj. pomorskimartykuł
Pokaż artykuł
PKP PLK przebudowało perony na kolejnych 14 stacjach i przystankach w woj. pomorskim
Podróżni wygodniej wsiadają do pociągów z przebudowanych peronów na 14 stacjach i przystankach w woj. pomorskim. Lepszy dostęp do kolei jest m.in. w Kartuzach oraz na trasach Chojnice – Kościerzyna i Gardeja – Kwidzyn. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. konsekwentnie poprawiają komfort obsługi osób podróżujących koleją w regionie.
Od niedzieli podróże koleją z nowych przystanków w Szczecinieartykuł
Pokaż artykuł
Od niedzieli podróże koleją z nowych przystanków w Szczecinie
Od 9 czerwca mieszkańcy Szczecina zyskają lepszy dostęp do kolei z nowych przystanków. W ramach budowy Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej PKP PLK S.A. wybudowały przystanki Szczecin Żydowce oraz Szczecin Trzebusz. Efektem inwestycji będzie wygodniejsza podróż pociągiem w kierunku centrum Gryfia, Goleniowa i centrum Szczecina.
Od 1 września pojedziemy szybciej! Korekta rozkładu jazdy pociągówartykuł
Pokaż artykuł
Od 1 września pojedziemy szybciej! Korekta rozkładu jazdy pociągów
Od 1 września 2024 r. wprowadzona zostanie korekta rozkładu jazdy. Szybciej pojedziemy m.in. z Warszawy do Poznania, Szczecina i Białegostoku. Pasażerowie wsiądą do pociągów z nowych przystanków w Łodzi, Grudziądzu, Koszalinie czy Głownie. Prowadzone miliardowe inwestycje kolejowe wymagają zmian w kursowaniu niektórych składów dalekobieżnych i regionalnych.
Trwają prace na budowie Wschodniej Obwodnicy Krakowa [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają prace na budowie Wschodniej Obwodnicy Krakowa [ZDJĘCIA]
Polsko-tureckie konsorcjum, w skład którego wchodzą firmy Mosty Łódź S.A. i Gulermak buduje Wschodnią Obwodnicę Krakowa, czyli krakowski odcinek drogi ekspresowej S7. Koszt kontraktu opiewa na kwotę ponad półtora miliarda złotych.
Kraków: Postępują prace na budowie Wschodniej Obwodnicy miasta [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Kraków: Postępują prace na budowie Wschodniej Obwodnicy miasta [ZDJĘCIA]
Polsko-tureckie konsorcjum, w skład którego wchodzą firmy Mosty Łódź S.A. i Gulermak buduje Wschodnią Obwodnicę Krakowa, czyli krakowski odcinek drogi ekspresowej S7. Koszt kontraktu opiewa na kwotę ponad półtora miliarda złotych.
Ryanair uruchomi nowe połączenia lotnicze z Krakowa do Tuluzy i Poznaniaartykuł
Pokaż artykuł
Ryanair uruchomi nowe połączenia lotnicze z Krakowa do Tuluzy i Poznania
Niskokosztowa irlandzka linia lotnicza Ryanair uruchomi w tegorocznym zimowym rozkładzie lotów nowe połączenia z Portu Lotniczego Kraków-Balice. Będą to loty do Tuluzy we Francji i do stolicy Wielkopolski – Poznania.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Sady Antoniukowskieinwestycja
Pokaż inwestycję
Sady Antoniukowskie
Białystok, Antoniuk, Ukośna
Będzie nowa, wielka inwestycja infrastrukturalna w południowo-zachodniej części Krakowaartykuł
Pokaż artykuł
Będzie nowa, wielka inwestycja infrastrukturalna w południowo-zachodniej części Krakowa
Zarząd Inwestycji Miejskich ogłosił przetarg na opracowanie wielowariantowej i wielobranżowej koncepcji rozbudowy ulicy Bunscha i budowy ulicy Humboldta. Głównym elementem opracowania ma być też nowa linia tramwajowa w południowo-zachodniej części Krakowa.
Zwiększy się przepustowość trasy kolejowej Kraków – Medykaartykuł
Pokaż artykuł
Zwiększy się przepustowość trasy kolejowej Kraków – Medyka
Stacja kolejowa w Woli Rzędzińskiej zyska lepszą funkcjonalność dzięki rozbudowie peronów. Zwiększy się przepustowość trasy kolejowej Kraków – Medyka oraz dostępność podróżnych. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę na prace za blisko 7 mln zł netto. Finansowanie zadania planowane jest w ramach Krajowego Planu Odbudowy.
Koleją na Warmię i Mazury. Jest wariant inwestorski dla linii Ostrołęka – Łomża – Pisz – Giżyckoartykuł
Pokaż artykuł
Koleją na Warmię i Mazury. Jest wariant inwestorski dla linii Ostrołęka – Łomża – Pisz – Giżycko
Pełnomocnik rządu ds. CPK Maciej Lasek zatwierdził wybór wariantu W14 jako wariantu inwestorskiego dla linii kolejowej nr 29 na odcinku Ostrołęka – Łomża – Pisz – Giżycko. Co ważne, przebieg ten na podstawie badań ankietowych uznawany był za najbardziej preferowany przez mieszkańców. Charakteryzuje go m.in. powstanie dwunastu nowych punktów obsługi podróżnych oraz wykorzystanie istniejącej linii kolejowej na odcinku Ostrołęka – Śniadowo – Łomża. 
REKLAMA